کارشناس رسمی دادگستری هرمز علی محمدی

کارشناس رسمی دادگستری، یک فرد حقوقی است که در زمینه‌های مختلفی از جمله حقوقی، جرم شناسی، قضایی و مدیریت مجرمانه فعالیت می‌کند. وی در دادگاه‌ها به عنوان مشاور حقوقی و فنی حضور دارد و  به قضات در تصمیم‌گیری درباره پرونده‌های قضایی کمک می‌کند. همچنین کارشناسان دادگستری در موارد مختلفی از جمله تخمین خسارت، ارائه مستندات فنی، بررسی اموال و امور مرتبط با مالکیت فکری نیز  فعالیت می‌کنند . در ادمه به معرفی کارشناس‌ رسمی دادگستری کرمانشاه می‌پردازیم .


تشخیص اصالت خط ، امضا و اثر انگشت

 تشخیص اصالت خط، امضا و اثر انگشت رشته‌ای است که به بررسی و تحلیل خطوط و نوشته‌های افراد  می‌پردازد تا به تشخیص اصالت و یا تقلب آنها برسد. این شاخه در حوزه دادگستری و کیفری قرار دارد و برای  تایید امضا و خطوط در پرونده‌های قضایی استفاده می‌شود.

تشخیص اثر انگشت نیز به طور مشابه برای تحلیل و تشخیص اصالت اثر انگشت افراد استفاده می‌شود.  این روش برای شناسایی و تایید هویت افراد در پرونده‌های قضایی و همچنین در برخی امور مرتبط با  امنیت، مثل پاسپورت و کارت شناسایی استفاده می‌شود.

در ادامه مطلب به معرفی بهترین کارشناس های دادگستری استان کرمانشاه میپردازیم .

کارشناس دادگستری کرمانشاه

کارشناس دادگستری، فردی است که به عنوان کارشناس از طرف دادگاه یا هر مرجع قضایی دیگر با توجه  به نیاز پرونده و با توجه به قوانین، مقررات و مراحل قضایی، تحقیقاتی را انجام می‌دهد .  و گزارش تحقیقات خود را به دادگاه تقدیم می‌کند. به این ترتیب، کارشناس دادگستری‌کرمانشاه، فردی است که در  دادگستری کرمانشاه به عنوان کارشناس فعالیت می‌کند.

کارشناس دادگستری هرمز علی محمدی
کارشناس دادگستری هرمز علی محمدی

هرمز علی محمدی کارشناس رسمی دادگستری

هرمز علی محمدی یکی از برترین کارشناسان زمینه دادگستری در تشخیص اصالت خط، امضا و اثر انگشت است. ایشان در استان کرمانشاه مشغول به کار است. هرمز علی‌محمدی دارای بیست سال سابقه در این زمینه  است . ایشان با توجه به تجربیات گسترده‌ای که در طول این سال‌ها به دست آورده است، به عنوان یکی از بهترین کارشناسان  تشخیص اصالت در کرمانشاه محسوب می‌شود.

هرمز علی محمدی دارای مدرک کارشناس ارشد روانشناسی است .و در کنار تخصص خود در زمینه  دادگستری، دانش گسترده‌ای در حوزه روانشناسی نیز دارد. این‌دانش به او کمک می‌کند تا بهترین تحلیل و بررسی خط و امضا را ارائه دهد. وی در طول سال‌های فعالیت خود در این زمینه، موفق به رسیدن به نتایج  قابل قبولی در تعیین اصالت خطوط و امضاهای مختلف شده است.

هرمز علی محمدی به عنوان یکی از متخصصان برجسته در زمینه تشخیص اصالت خط، امضا و اثر انگشت است.وی دارای شخصیتی دوستانه ، با اخلاقی بالا و خلاقیتی فراوان است.ایشان بعنوان یک کارشناس دادگستری استان کرمانشاه قادر به ارائه راهکارهایی مناسب به مشتریان خود در پرونده‌های قضایی می‌باشد.

شماره تماس کارشناس دادگستری کرمانشاه هرمز علی محمدی

09189914181

09356047236

صفحه اصلی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا